Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
Met 45 edities in de wereld en 21 miljoen lezers wereldwijd, is ELLE magazine hét naslagwerk voor mode en trends. Ontworpen voor onafhankelijke, jonge en open-minded vrouwen over de hele wereld, heeft het merk ELLE zich ontwikkeld tot een grote collectie van producten. ELLE kleding, accessoires, wooninrichting, koffers en tassen worden verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd.
Als een dynamisch Parijs merk helpt ELLE vrouwen hun eigen persoonlijkheid uit te drukken, door te spelen met mode en door originaliteit te omarmen. ELLE herdefinieert de Parijse levensstijl, door de combinatie van eigentijdse elegantie, een luchtige benadering van het leven en een “alles kan” houding.
ELLE Eyewear is geïnspireerd op de chique Franse afkomst en geraffineerde stijl van dit gerenommeerde modemerk. De ELLE vrouw is trendy, zonder te veel op te vallen en sexy zonder opzichtig te zijn. De zonnebrillen sluiten hier feilloos op aan.